Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním e-shopu dáváte najevo svůj souhlas s využíváním cookies.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Uplynuly již více než 4 dny od odeslání zásilky (o odeslání zásilky Vás vždy informujeme e-mailem), ale zásilka Vám ještě nebyla doručena?
V 99% takových případů je zásilka uložena na poště. Pokud Vám nebyla doručena zásilka ani oznámení o uložení zásilky, kontaktujte Vaší doručovací poštu nebo se informujte o pohybu zásilky na www.cpost.cz nebo na bezplatné telef. lince
800 177 889. Číslo zásilky Vám rádi zašleme na požádání.
Nezastihne-li Vás doručovatel doma, můžete si na Vaší doručovací poště sjednat opakované doručení běžnou pochůzkou zdarma nebo zvláštní pochůzkou za úplatu dle platného ceníku.
Zde najdete kontakt na Vaši doručovací poštu v ČR; www stránky České pošty.
Zde najdete kontakty na pošty na Slovensku; www stránky Slovenské pošty.